29. sep. 2011

~Hekta på brettekort~

Etter at jeg så denne varianten av konvoluttkort/ brettekort i bloggen til Anne Kristine, har jeg blitt litt hekta på det. Så lenge man har et fint papir, er kortet enkelt og moro å få fint.

Dette kortet er til en kollega jeg nettopp har startet i team med. Hun har bursdag i dag, men siden hun har fri onsdager, skal kortet overrekkes i morgen. Hun fortalte at favorittfargen er blå, så håper kortet faller i smak. :)

Papiret er fra Kaiser craft og blomstene fra Wild orchid crafts. På blomstene er det som vanlig star dust Stickles glitterlim. Stempelet er fra Papirloftet og er trykket ut med Spellbinders.



1 kommentar:

Turid sa...

Så flott det var! Denne bretteteknikken må jeg børste støv av, for den er jo rett og slett knalstilig!
Takk for at jeg fikk titte i bloggen din, og finne ny inspirasjon.
Hilsen Turid :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...