4. sep. 2011

~Et litt annerledes pyramidekort~

Jeg har skikkelig scrappeånden over meg om dagen, og det er så moro! :)
I går kom jeg over en link med pyramidekort. Gjorde litt om på det, og her er resultatet. Jeg har brukt resteark, men husker ikke produsenten. S'en er skåret ut med eCraften, og ovalen er fra Spellbinders. Blingen er fra K og company. Jeg har hatt glossy accent på s'en, men det kommer ikke så godt frem på bildene. Ellers er det glitterlim rundt på kantene. Som vanlig er det Star dust, favoritten. ;-)



Håper jeg blir ferdig med ett kort til i kveld, så det  blir en ny oppdatering i morgen.:)
Tusen takk for koselige kommentarer de siste dagene! :)

3 kommentarer:

Henrikke sa...

Stilige bordkort Kjersti!! ;-) Lekre papirer du har brukt ;) Klem fra Henrikke

Snuppelure sa...

Kjempe stilig pyramidekort :)

Janne-Lise sa...

Så stilig pyramidekort :)

flotte farger og ark du har brukt her :)

hilsen Janne-Lise

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...