12. sep. 2011

~Brettekort med en vri~

I morgen har ei god venninne bursdag, og da må det jo klart et bursdagskort til. Jeg så denne varianten av et brettekort i Annes Kristines blogg. Om du ikke har vært der, bør du absolutt ta en tur! Masse lekkert! :)

Usikker på hvor papirene kommer fra, prøver å bruke noe av det jeg har hatt en stund. Jeg synes hele kortet fikk et skikkelig høstpreg. :) Blomstene er fra Wild orchid crafts og blingen er fra Kaiser craft. Ovalen, og tagen inni, er stanset ut med Spellbinders. Stempelet er fra Norsk stempelblad. Bak har jeg brukt puncher, og den rød blomsten er skåret ut med eCraften. Sommerfuglen på mitt personlige stempel har fått seg en dæsj med Stickles star dust glitterlim, og det samme har blomstene foran.






6 kommentarer:

Pauline sa...

Så lekkert kort!! Fiine friske høstfarger, nydelig!! :-)

Unknown sa...

Så utrolig flott !! Ja, det var ganske høst-aktig og det var nydelige ark du har brukt :) Må si jeg er litt interessert i å se hvordan det ser ut utbrettet!

Heldige venninnen din :)

Klem r!ta

*marion* sa...

For et utrolig lekkert , fargesterkt å vakkert gjenomført kort , blir så kjempe inspirert klem Marion

Torill sa...

Dette kortet har jeg også prøvd meg på! Anne Kristine lager jo de nydeligste ting - og dette kortet var helt hærlig! DIgger fargene!

Kanskje Magnoliajentene mine havner hos deg:0)
Vi får se på søndag!

Sylvia sa...

Herlig kort, likte fargene veldig godt.

Malin sa...

Så lekkert dette var, og så fine høst farger!

Laget et sånt igår jeg og. Alltid spenndende med nye bretteteknikker :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...