2. mai 2008

~Konfirmasjonskort og eksperimentelt kort~

Fant en bretteoppskrift på nett jeg måtte prøve meg på. Ble ganske fornøyd med selve brettinga, så jeg endte opp med å bruke det til konfirmasjonskort. Tross i at det er blått, er det til ei jente.

Det andre satt jeg bare å lekte meg med Dabbers, og det endte opp sånn. Vet ikke helt hvor fornøyd jeg er med det, ikke helt meg, men gøy å prøve litt nytt.

I dag har jeg (igjen!) vært og handlet litt div. scrappesnop. Kjøpte en dabbers til, en Cat's eye stempelpute, lim og noen lekre norske ark!

I morgen skal jeg og noen venninner møtes til scrapping! Gleder meg! : )






1 kommentar:

Beate sa...

Så mange flotte kort du lager!! Og så er jeg virkelig imponert over dorull-kortene og melkekartongen!! :) Kjempestilig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...