13. apr. 2008

~Ny mobiltelefon og et dørskilt til jobb~

Endelig har jeg fått meg en ny telefon! Det trengtes når den forrige sang på siste verset! Etter en kort bestemmelsesprosess, falt valget på en Nokia igjen. Nærmere bestemt en E 65.

På jobb har vi nå flyttet inn i brakker, og under sammensetningsprosessen av den, ble det hengt opp A4 ark med navnet vårt skribla ned på , for å vite hvem skulle være hvor. Disse var ikke særlig fine, så etter hvert poppet det opp litt mer hjemmelagede skilt med litt farger og div. Jeg tenkte på at vi kunne ikke være dårligere, men har ikke fått gjort noe med det før jeg fant en kjekk oppskrift på scrapping.no som jeg måtte prøve.

God helg! :)




2 kommentarer:

Wenche sa...

Gratulerer med ny mobil og det dørskiltet bli skikkelig stilig.

Anonym sa...

Kjempekult dørskilt :). Og mobilen så også veldig fin ut.
Ser på msn at du har vært supereffektiv den siste tiden, synes du er flink :). Nå er det snart helg igjen...., men jeg må skrive oppgave...helg eller ikke helg. Og du må vel sikkert jobbe....men helg er helg uansett :)!
Klem fra Anita

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...