29. apr. 2008

~Melkekartong~

Da var endelig melkekartongen heeelt ferdig. Den har i grunn stått ferdig lenge, men manglet innhold og en liten lapp/ kort. Denne er til ei venninne av min kjære mamma, som alltid er så snill og hjelper med ting som skal syes o.l. I tillegg lager hun nydelige håndarbeidsting. Hele tiden noe nytt. Da vi flyttet inn i leiligheten fikk vi heklede "coasters" og hun sydde et forheng vi trang på kjøkkenet. Dette er bare en pitteliten takk for alt hun har gjort og fortsatt gjør. TUSEN takk, Marit, om du leser dette.

Her om dagen laget jeg raskt en ny header til bloggen min. Syntes den trengte det etter at jeg bytta utseende på den ellers. Forandring fryder! :) Får se hvor lenge den blir værende, er ikke hundre fornøyd med den.

Jeg har fått jobb igjen til høsten, og skal jobbe i 100% stilling på en 1- 10. skole, som kontaktlærer i 7.kl. Er spent på hvordan det blir. Virker iallfall lovende. :) Fikk ansettelsespapirene i posten i dag! :) MORO! Fint å kunne ta ferie uten å bekymre seg for jobb. Aller først må jeg avslutte dette året og denne jobben, da.








4 kommentarer:

Anonym sa...

Så lekker melkekartong! Likte den merkelappen veldig godt :D

Anonym sa...

Oisann! Her var det skjedd mye siden jeg var her sist! Så mye fint du har laget =) Håper alt står bra til, klem

Tina sa...

Så utrolig fin melkekartongen din ble!
Må få prøvd å laget en sånn en jeg også :)
Blir virkelig inspirert av bloggen din!

Mona sa...

Denne var nydelig! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...