17. aug. 2008

~I gang igjen~

Ja, da er hverdagen i gang igjen. Jeg har begynt i ny jobb, og det virker lovende så langt. Det eneste er at vi skal på sykkeltur onsdag, og det gleder jeg meg ikke så veeeldig til. Har DÅRLIG kondis! *dåne* Sykkelen er nesten ikke brukt, men må vaskes og byttes sete på, for det er altfor høyt. Håper det lar seg gjøre før onsdag!

I går var vi på IKEA, sammen med masse studenter og andre som skulle handle inn til skolestart. Ikke den beste timinga, med andre ord! Fikk iallfall handla mer enn nok allikevel, blant annet bord og bokhylle til scrapperommet. Håper vi rekker å få fiksa det i dag! Må komme oss ut av den gamle leiligheten i dag også, ENDELIG! I tillegg har jeg endel å forberede til jobb i morgen, så vi har nok å gjøre!

Har blitt lite scrapping i det siste, men det hjelper seg vel når jeg får eget scrapperom! :D Har laget to LO'er, men jeg må ta bilder av de om igjen før de kan legges ut, for de ble veldig dårlige. legger heller ut bilder av en eksplosjonsboks jeg laget i starten av sommerferien.De to andre bildene er fra min nye arb. plass, tatt med mobilkamera.






1 kommentar:

anne bodil sa...

Stilig det eksplosjonskortet du har laget, du er så flink til og lage så forskjellige kort.
Du har fått en award av meg om du vil ha, se i bloggen min.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...