8. aug. 2008

~Endelig i hus!~

Ja, nå er det en måned siden jeg har gitt lyd fra meg her! Tiden har gått til maling, flytting, sparkling, pussing osv.! Alt dette har skjedd mens det var rund 30C og nydelig vær her. Men, sånn er det bare. Kan ikke være heldig med alt! Vi har fått mye hjelp, ellers hadde vi vel holdt på fortsatt! TUSEN TAKK til alle hjelpere! :)

Vi må fortsatt få ut noen få ting fra den gamle leiligheten, og vaske ut der. Ikke særlig motiverende å skulle stå i timesvis og vaske et sted du ikke skal bo, men det må jo gjøres, dessverre. Må bli ferdig med det før det er jobb igjen. Tenkte å få gjort det meste i dag.

Utenom plikt har jeg vært en tur på kino. Så Mamma Mia, som var god underholdning og mye bra musikk. Det har ikke blitt noe særlig scrapping, bortsett fra et bursdagskort til ei som er glad i lilla.

Har begynt på en LO nå, til ukesoppgavene på scrapshop.no, så får jeg se om jeg rekker å bli ferdig før fristen. Jeg er en treeeeig scrapper!

Mandag er det jobb... NY jobb..


2 kommentarer:

Marte sa...

Hei du! Tusen masse takk skal du ha, jeg er en bliiid pike med tung hånd må vite ;)

Så mye lekkert du lager, har kost meg lenge på bloggen din! :)

Lykke til i ny jobb, begynner i ny jobb på mandagen jeg også - vi får tenke på hverandre, vi ;)

Godklem fra meg

Anonym sa...

Så enkelt og fint kort :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...