28. mars 2008

~En kjip og samtidig kjempebra dag!~

Kjip fordi jeg kjørte litt i egne tanker i dag og havna langt i "gokk" med nesten tom tank...Heldigvis gikk det bra! Måtte kjøre 45 min tilbake igjen..*flau*

Bra fordi når jeg endelig kom hjem lå det en pakke, aprilutgaven av CK og to gamle "Ett trykk" som jeg har kjøpt på halv pris derfra. I tillegg har jeg shoppa litt i dag. Her er alt hva jeg har å kose meg med i helga! Passer bra, for søndag skal jeg på treff! GLEDER meg! :D

Det aller beste som har skjedd var at sambo fikk en SUPER nyhet på jobb! :D

Legger ved et kort jeg hadde med i Scrapshop.nos Påskerenn. Har brukt sement for første gang; digger effekten! Bildet med småstæsjet på var premien min for sølvplassen i Påskerennet. TUSEN TAKK Elisabeth og Scrapshop.no!! Dere er supre! :oD










1 kommentar:

Tina sa...

Så utrolig mye fint du har kjøpt! Ser jeg har kjøpt noen av de samme bg arka som du har. Bare mine er i 6x6 strl :) Det kortet du har laga var bare helt nydelig!!!
Gleder meg til imorgen :)
Klem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...