22. nov. 2006

Scrapbooking

Jeg har nå insett at hvis det skal holdes liv i denne bloggen må den handle om mer enn pliktinnlegg fra skolen. Hva er da mer naturlig enn å skrive om min nyervervede hobby scrapbooking, eller scrapping?

Oppdaget denne hobbyen i sommer, og siden har jeg vært hekta. Utrolig hva man kan lage av papir! :) Bruker mye tid på
www.scrapshop.no og www.scrapping.no. I tillegg har jeg etter hvert prøvd meg litt på digital scrapping også, via Photoshop CS, og det er supert!

I går og i dag har blitt brukt på å lage en liten avskjedsgave til min venninne Heidi som skal tre måneder til Sydney. Kommer til å savne deg, Heidi! Tenker å legge ut endel her når jeg blir litt mer dreven. :)

Til helga skal Jan Erik og jeg Gøteborg på en liten førjulstur med et vennepar. Det blir supert! bare en liten skoleinnspurt nå før helga, så blir det en super helg! :)

2 kommentarer:

Petter Kongsgården. sa...

Hei
Ja, du har helt rett. Det må være noe du har lyst til å dele med andre, så jeg håper du fortsetter i den gode ånden du har startet. Jeg oppdaget i alle fall noe jeg ikke visste eksisterte. Takk for tipset.

Jannicke sa...

Ser at du ikke er så flink til å oppdatere bloggen din du heller, hehe... men siden du la igjen en kommentar hos meg i mars (ja, jeg er treig, jeg så den først nå), så må jeg jo kommentere tilbake.

Og ja, er korpsjente jeg også. Spiller i Asker musikkorps, nylig nedrykket fra 3. divisjon... jeg skulle gjerne vært litt høyere opp i divisjonene, men jobber altså for å få hjemkorpset mitt (som jeg begynte i for første gang for 16 år siden, fysj... jeg var 14 da) opp på et stabilt godt nivå. Og NM er moro nesten uansett hvordan det går! :)

Jeg er derimot en dårlig scrapper om dagen, så håper du er flinkere enn meg der!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...