22. des. 2011

~Kakestykkekort~



Ga denne til en kollega siste dag før jul. Inni la jeg to pastillesker. Ikke stort man får plass til i en slik eske. ;-)

De siste årene har jeg gitt meg selv forbud mot å handle nye julepapirer, for jeg har alt for mange! Noen som kjenner seg igjen? ;-) Blant alle julearkene fant jeg dette fra "love Elsie" som var veldig populært for noen år siden. På Clip it up'en hang det jammen meg matchende pynt i chip board. ;-)

Esken er skåret ut med eCraften. Snøfnuggene er fra en punch fra Martha Stewart.





I dag har det gått i skriving og laging av julekort, pynting og rydding. Nå er det kos foran TV'n med pizza, og kanskje lage og skrive noen julekort til. :) Ikke heeelt i mål enda..

3 kommentarer:

Pauline sa...

Kjempefint kakestykkekort, og det kan være mange fine godbiter blant gamle mønsterark!!
Vil ønske deg riktig god jul og kreativt godt nytt år!! :-)

Amalie sa...

God jul og godt nyttår kjesti ;-)

Tina sa...

Kjempe fint kakestykke! Nå synes jeg faktisk at det mønsterarket fra Love Elsie var fint igjen :-) har egentlig angret litt på det kjøpet... Nydelig pyntet! God Jul og Godt Nytt År!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...