10. apr. 2011

~Bursdagskort til scrappe- og skolevenninne og tag til kollega~

Da var det på tide å vise frem litt igjen. Satser på at mottakeren av bursdagskortet har fått det nå. Har leka meg endel med eCraften i det siste. :) Bokstavene på bursdagskortet er skåret ut med eCraften. Litt prøving og feiling før jeg fikk det til. :) Siden jeg først ble kjent med mottakeren via musikken, synes jeg notearket passet perfekt! :)


Tagen ga jeg til en super kollega etter at hun hadde vært satt ut av sykdom en hel uke. På baksiden stod det noen oppmuntrende ord. Denne er også skåret ut med eCraften. Filtbokstaven er fra Prima.

3 kommentarer:

Tina sa...

Takk for det flotte bursdagskortet, Kjersti :-) Lekkert var det! Alltid like spennende å gå til postkassen og sjekke når jeg har bursdag :-) Blitt tradisjon det nå! I fjor fikk ikke jeg laget til deg, men skal se om ikke det kan bli noe greie på i år ;-) Klem

Marianne sa...

Flotte og gjenomtenkte kort som sikkert blir satt stor pris på!
Forresten, den blonden du lurte på har jeg kjøpt hos Bikuben. Ikke er den dyr heller:)
Klem, Marianne:)

Kjerst sa...

Åååå.. søte Kjersti! Jeg ble like rørt av å lese dette som jeg ble da jeg fikk kortet!!
Klemmm K <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...