13. sep. 2010

~Bursdagskort til tantebarn som ble 9 år~

Torsdag startet jeg på dette kortet til tantebarnet mitt Vilde, som ble 9 år i går. Hun er hektet på pet shop, så fant ut at jeg måtte få med det på en eller annen måte. Fant et bilde på nett som jeg printet ut og malte med Distress. Desverre hadde jeg ikke tynt nok akvarellpapir til å printe på, så måtte printe på vanlig kartong. Det fungerte dårlig, fargen bare skled utover. Må få kjøpt noe tynnere akvarell. prøvde å kompensere med masse rosa og masse glitter! Glitter må det være til ei niårig prinsesse! :) Lagde en V for Vilde med rosene. Dessverre er jeg syk, så mannen måtte overbringe kortet, så jeg fikk ikke sett om hun likte kortet. Gaven, en jakke fra WOW, falt så absolutt i smak iallfall! :)

1 kommentar:

*marion* sa...

Å så søtt da , syns de var utrolig fint i fargene , et litt annerledes kort , å tipper hun som får det er over skyenne lykkelig det hadde mi snuppe vert klem Marion

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...