2. mai 2010

~På tide med en liten oppdatering..~

Så plutselig at det har gått over 1 mnd. siden sist gang jeg la inn noe her. Ikke akkurat det mest ihuga bloggeren..*kremt* Det har blitt veeeldig lite scrapping siden påske, for ikke å si ingenting. Har blitt bitt av heklebasillen, så har hekla endel istedet. Mulig det blir et kort i dag. :)

Det eneste jeg har å dele med dere er det jeg gjorde i påska til Scrapshops påskerenn. Beklager de dårlige bildene. På grunn av tidspress til konkurransen ble de så som så.

Er ikke noe særlig fornøyd med noen av arbeidene.. Dessverre blir det noen ganger sånn når man vil levere innen en frist for å få poeng... Jaja.. ;-)




1 kommentar:

Maya sa...

Jeg synes de var flotte jeg!!
Falt for den nederste, esken med blomstene!
Så lekker :)
Klem fra Maya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...