28. feb. 2010

~Siste dag i vinterferien og en liten test~


Det har vært helt nydelig med vinterferie, men nå går den dessverre mot slutten. Har fått kosa meg masse. Har vært en tur på IKEA og på Sandvika storsenter med søskenbarnet mitt Maria, og det var en super dag!

Fikk kjøpt ny skjenk til leiligheten, og den passa fint inn. I samme slengen fikk de fleste av glass og serviser som skulle inn en etterlengtet vask i maskinen. Utrolig hvor mye man samler seg opp! Har TRE kaffeserviser (foreløpig ingen arvede!) og to middagsserviser. I tillegg hvitvinsglass, rødvinsglass, likørglass, ølglass og jeg- vet- ikke- hva- glass. Deilig å få alt samlet på et sted.

Ellers har det blitt mye OL. Når man ser så mye TV må man ha noe å holde på med, så til avveksling fra surfing har det blitt pjoning. Det er visst en gammel asiatisk teknikk. Egentlig er det en form for hekling. Nesten som hekling for dummies. Til og med jeg har klart å pjone et par votter, og snart ferdig med en av to i neste par.

Litt scrapping har det også blitt tid til. Fire kort og en LO har blitt ferdig. Absolutt ikke verst til å være meg.  Bilder kommer seinere.

Dette er en liten test for å se hvordan det fungerer å skrive blogginnlegg i Word, for så å publisere, i stedet for å skrive direkte i blogger.


 

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...