29. mars 2009

~Det nærmer seg påske..~


.. og hva er vel mer på sin plass enn et påskekort, da? I dag var det en utfordring på scrapshop.no om å lage et påskekort av det eldste arket du har i bunken din!! Vet ikke helt hvilket som er mitt eldste, men det grønnrutete på dette kortet er iallfall et av de eldste. :) Kortet ble til på 20 min. for å rekke fristen som gikk ut kl. 21, så det er ikke så mye å skryte av, hehe! Men, noen ganger er det bare greit å komme i gang igjen, og det var deilig å få scrappet litt igjen! :)

4 kommentarer:

Papirkurven sa...

Utrolig mange fine kort hos deg! Veldig inspirerende!

Marianne/skorpionen sa...

Synes dette kortet var flott jeg! Det arket har jeg forresten også liggende..tror det var noe av det første jeg kjøpte *fnis* (men har aldri fått brukt det). Nydelige blomster du har brukt.

Marianne/skorpionen sa...

Hmmm....hvor ble det av innlegget jeg nettopp postet da?
Jaja...får skrive det om igjen da.
Jeg synes det ble et flott kort, selv om du hadde dårlig tid. Det arket har forresten jeg også liggende, noe av det første jeg kjøpte tror jeg *fnis* (har aldri fått brukt det).
Flotte blomster du har brukt.

Trine sa...

Sommerlig og fint vårkort! Friske farger og flotte blomster!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...