9. feb. 2009

~Gratulerer med dagen, mamma! :) ~




Da har jeg akkurat kommet hjem fra litt bursdagsfeiring hjemme. I går var foreldrene mine her på kaffe og kake på morsdagen, så det har blitt litt i det siste. Alt på en gang! ;-) Koselig også, synes jeg!

I dag har jeg sendt inn en ny oppgave til skisse- o- mania på Scrapping.no. Er spent på avstemminga. Denne ble litt ulikt meg, tror jeg. Dessverre må jeg vente heeelt til i morgen før den blir lagt ut.

I mellomtiden har jeg fått laget en boks og to kort i helga. Kan bare vise frem det ene kortet, siden det andre ikke er gitt bort enda. Var på scrappetreff på Papir i hjertet på fredag med ei god venninne. Kosa meg masse! Tina, det blir ALT FOR SJELDENT! Der fikk jeg laget to kort. Lørdag hadde jeg besøk av søskenbarnet mitt, og vi fikk da scrappet og skravlet i noen timer da også! :) Laget en boks til mamma etter en After Eight- eske. Puttet masse spesialsjokolader oppi. Ingen bursdag eller jul uten at hun får det! :)

Bare fire jobbdager til vinterferie..:D

Takk til dere som legger igjen noen spor! Setter stor pris på det! :)

4 kommentarer:

Tina sa...

Hadde det kjempe koselig på treff sammen med deg også, Kjersti :)Ble veldig fint det kortet du laget!! Vi får prøve å få til et treff igjen snart :)

anne bodil sa...

Nydelig!! herlige farger og pynt. :)

anne bodil sa...

Hei! meg igjen. :)Har du lyst på en award så ta en titt i bloggen min.
Ha en fin dag. :)

anne bodil sa...

Hei! Bare meg igjen :)Har du lyst på en award så ta en titt i bloggen min.
Ha en fin dag. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...