2. des. 2008

~Skohimmelen i Glasgow~

Hehe, ja.. LO'en sier "I Glasgow fant Hege skohimmelen". Denne LO'en har flere betydninger jeg ikke skal gå innpå, men synes i grunn den var ganske så treffende! :D

LO'en ble laget på lag- på lag- kurs med Ania på Papir i hjertet for en stund siden. Synes egentlig ikke bildene jeg hadde med meg passet så bra til papirene og stæsjet vi fikk utdelt, men gjorde det beste ut av det. Vet ikke helt hva jeg synes om den til slutt, men.. En utfordring på Scrapshops forum ga meg sparket jeg trengte for å legge denne ut. Var faktisk så heldig å vinne en trekningspremie med flotte blomster fra Prima. http://primadonnas.typepad.com/primadonnas/2008/11/winners-of-the-week.html



4 kommentarer:

Anette sa...

Stilig lo. Synes du skal være fornøyd med denne jeg.

Anette sa...

Heisann, det ligger noe til deg i bloggen min.

Klem

*Camilla* sa...

Syns denne var kjempe tøff!! Nok en gang stilige farger du setter sammen!! :-)

Sylvia sa...

Kjempetøff LO med herlige, spreke farger!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...