30. des. 2007

Tankene går mot sommer

Ja, etter at jeg noen ganger har sett reklame for Apollo i jula, har tankene begynt å gå mot sommer og sommerferie.

I år ble det ikke noe utelandstur på oss, fordi jeg var nyutdanna og ikke visste om jeg ville ha jobb i høst. I 2008 derimot, MÅ det bli en tur. Sommeren blir ikke den samme uten en reise til Hellas, eller at annet sted på de sydlige breddegrader.

Da vi var en tur i byen i dag for å bytte diverse, var planen å få med seg noen kataloger, og selvfølgelig var det det eneste jeg ikke klarte å huske på min lange liste..*sukk*

Middagen i kveld var inspirert av våre reiser til Hellas. Bare se hvor flink samboer jeg har, som lager de lekreste retter! :o)

1 kommentar:

Anonym sa...

Oh, se her 'a..... *slurp* Jeg digger Hellas! Dere koste dere tenker jeg :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...